Az Amigos a gyerekekért Alapítvány víziója, hogy a kórházban gyógyuló gyerekeket támogassanak a kórházban töltött idő alatt és közvetetten segítsék őket az iskolába való visszaintegrációban. A gyerekeket elsősorban egy nagyon hasznos eszközön, a nyelvtanuláson keresztül motiváljuk a gyógyulásra, ám ezt játék és kézműveskedés egészíti ki. Jelenleg a koronavírus okozta rendkívüli helyzetben a beteg gyerekek mellett, további hátrányos helyzetű gyerekek számára indítottunk el programokat.

Az Amigos egy 11 fős baráti társaságból vált 5 és fél év alatt egy mára már 170 önkéntessel, 4 városban működő alapítvánnyá, ahol 6 állandó munkavállaló és 2 gyakornok dolgozik a háttérben nap mint nap a gyerekekért. A növekedés mögött egy nagyon stabil és összetartó közösség, az Amigók közössége áll továbbá egy agilis és stabil munkavállalói csapat, akik biztosítják az alapítvány működését, fejlődését.

Feladatod elsősorban az éves magánadományozói forrásszerzési stratégia kialakítása, és a kitűzött éves cél megvalósítása, amelyben szabad kezet kapsz a szervezet értékei mentén. Megegyezés esetén akár a vállalati és pályázati forrásszerzés is megtanulható, a feladatkör bővíthető. Ezt egészítik ki a marketingkommunikációs feladatok, ami változatos és izgalmas projekteket jelent. Online kampányok lebonyolítását, partnerekkel való kapcsolattartást, rendezvények szervezését, az Amigos social media felületeinek kezelését, továbbá az Amigókkal való szoros együttműködés elengedhetetlen. 

A feladatok megvalósítását nem egyedül kell menedzselned, hanem az Amigókból, önkéntesekből álló projektcsapatok segítik a munkádat. Ez azt jelenti, hogy kb. 10-15 fős önkéntes szakmai csapat menedzselésére is van lehetőséged a munkakörben.

Fontos, hogy proaktív legyél és a felmerülő problémák esetén ne a nehézségre, hanem a megoldási lehetőségekre fókuszálj! 

Határidő: 2020. Szeptember 20.

Te vagy az ideális jelölt, ha:

  • Beszélsz angolul középszinten minimum
  • Rugalmas, proaktív és kreatív vagy
  • Nem csak kreatív vagy, de jól együtt tudsz működni a kreatív szakmában dolgozó emberekkel illetve ki tudod másokból is hozni a kreativitást
  • Tudsz struktúrákban gondolkodni de a mikromendzsmenttel is megbírkózol és könnyedén váltasz a kettő között
  • A kampányokat nem csak megálmodni tudod, de végig is viszed a megvalósításon át, a tanulságok összeszedéséig
  • Gyakorlott vagy az informatikai eszközök használatában (előny ha ismered az alábbiakat: Canva, Asana, GSuite, WordPress, Photoshop/Illustrator)
  • Van tapasztalatod közösségi média felületek kezelésében és nyitott vagy arra, hogy folyamatosan kövesd a trendeket
  • Szóban és írásban is könnyen teremtesz és tartasz fenn kapcsolatot emberekkel – támogatókkal, önkéntesekkel illetve kollegákkal egyaránt
  • Tudsz alkalmazkodni a változásokhoz, megoldás-orientált vagy és nyomás alatt is kész vagy “újratervezésre”
  • Kommunikációdban és munkaszervezésedben is következetes vagy, tartod és betartatod a határidőket, a folyamatokat ha akár improvizálással is, de kézben tartod
  • Türelmetlen és türelmes is vagy egyszerre: jól értve türelmetlenül várod már az újdonságokat, viszed előre töretlenül a projektjeidet és kampányaidat de egyben türelmesen működsz együtt a társaiddal és partnerekkel
  • Csapatjátékos vagy, de nem ijedsz meg akkor sem, ha egyedül kell megoldanod egy feladatot
  • Tudod tartani a határokat: ahogyan sok más kreatív szakmában is, a kommunikációban is csak a képzelet szab határt a különböző izgalmas projekteknek, kampányoknak, akcióknak. Képes vagy felmérni a saját idődet, kapacitásodat, prioritásokat és eszerint vágsz bele és tervezel a munkával.

Főbb feladatok:

  • Amigos Familia, azaz a rendszeres magánadományozó bázisunk növelése kitűzött célszámok alapján
  • Forrásszerzési kampányok és események szervezése (1%, közösségi finanszírozási/nagykövet kampány) 
  • Branding együttműködések menedzselése
  • Sajtótevékenység koordinálása (sajtóanyagok elkészítése, médiumokkal való kapcsolattartás)
  • Szoros együttműködés a szervezet vezetőségével és a további kollegákkal
  • Online tartalomgyártás és Social Media felületek kezelése (elsősorban honlap, Facebook Instagram, blog) illetve a kommunikációs csapatok koordinálása
  • Vizuális anyagok tervezése vagy  akár elkészítése, anyagok ellenőrzése, egységes arculati megjelenés szervezése
  • Szövegezés elkészítése kreatív vagy beszámolói anyagokba

Amit mi tudunk nyújtani:

  • Egy szuper irodát/közösségi teret, benne jófej kollégákkal a belvárosban
  • Egy elképesztően inspiráló önkéntes közösséget
  • Szakmai közösséget, támogató környezetet
  • Rugalmas munkaidőt
  • Szakmai tanácsadásokat a nonprofit szféra kiválóságaitól
  • Szabadságot a kreativitásod megélésére
  • Tanulási és fejlődési lehetőséget
  • A munkavégzéshez szükséges eszközöket (laptop, telefon korlátlan előfizetéssel)
  • Korrekt fizetést
  • Részmunkaidős munkaszerződést, három hónap próbaidővel

Munkavégzés helyszíne: 1066 Budapest, Nyugati tér 1., homeoffice lehetőséggel

Keretek: a feladatkört a kiválasztott jelölthöz is fogjuk alakítani. Ez azt jelenti, hogy alapvetően 30 órás munkarendben gondolkodunk, de több éves tapasztalattal, megegyezés esetén akár 20 órában is ellátható a feladat. 

Határidő: 2020. Szeptember 20.

Munkakezdés: cél szerint októberben, de rugalmasan alakítható.

Jelentkezés

A jelentkezésed megkezdéséhez töltsd ki a Google Formot, utána pedig e-mailben küldjük el neked a további feladatokat és információkat! A jelentkezéseket csakis ezen a formon keresztül fogadjuk.

Jelentkezem!