Az Amigos a gyerekekért Alapítvány víziója, hogy a kórházban gyógyuló gyerekeket támogassanak a kórházban töltött idő alatt és közvetetten segítsék őket az iskolába való visszaintegrálódásban. A gyerekeket elsősorban egy nagyon hasznos eszközön, a nyelvtanuláson keresztül motiváljuk a gyógyulásra. Jelenleg a koronavírus okozta rendkívüli helyzetben a beteg gyerekek mellett, hátrányos helyzetű gyerekek számára is elindítottunk programokat.
Az Amigos egy 11 fős baráti társaságból vált 5 és fél év alatt egy mára már 170 önkéntessel, 4 városban működő alapítvánnyá, ahol 6 állandó munkavállaló és 2 gyakornok dolgozik a háttérben nap mint nap a gyerekekért. A növekedés mögött egy nagyon stabil és összetartó közösség, az Amigók közössége áll továbbá egy agilis és stabil munkavállalói csapat, akik biztosítják az alapítvány működését, fejlődését.
Jelentkezési határidő: 2021. január 31.
Téged keresünk, ha:
- Fontosnak tartod az ügyet, amiért dolgozunk és hiszel az Amigos missziójában
- Motivál ha egy fejlődő szervezet munkáját támogathatod
- Szereted ha pörgősek a mindennapok, de mindeközben precíz munkát tudsz végezni és a rendszert karbantartani
- Proaktívan állsz a problémákhoz, a megoldásra fókuszálsz
- Rugalmasan tudsz váltani a különböző feladatok között, legyen az táblázatkezelés, postázás, vagy egy pénzügyi összefoglaló elkészítése
- Tisztában vagy azzal, és átérzed annak a jelentőségét, hogy mennyit számít, hogy az adminisztratív ügyek rendben legyenek
- Transzparensen és felelősségteljesen dolgozol
- Motivál, hogy egy fiatal csapatban dolgozz
- Van tapasztalatod az irodavezetés és pénzügyi adminisztráció területen
Főbb feladatok:
- Számlák adminisztrálása, könyvelésre összekészítése, ellenőrzése,
- Banki ügyintézés, banki kapcsolattartás, készpénzfelvétel és -befizetés, pénztárkezelés,
- Jelenléti ívek, szabadságok adminisztrálása, egyéb munkaügyi nyomtatványok ügyintézése, előkészítése a bérszámfejtésnek
- Informatikai problémák kezelése (kapcsolattartás a rendszergazdával, a webhely szolgáltatóval, illetve az egyéb karbantartókkal)
- Eszközök és készletek nyilvántartása (havonkénti ellenőrzés, évente leltár)
- Beszerzések lebonyolítása, gondoskodás az irodaszerek, papír, illetve egyéb, a működéssel kapcsolatos fogyó anyagok (pl. kávé, tej, ásványvíz) szükség szerinti pótlásáról
- Raktárokban lévő tételek nyilvántartása, aktualizálása és az általános rend felügyelete
- Kimenő/bejövő küldemények iktatása, postai feladások intézése, aláíratás home-office-ban lévő kollégákkal
- Egyéb hivatali ügyek intézése (pl. mobilszolgáltatóval kapcsolattartás az előfizetések vonatkozásában)
- Vezetői asszisztencia ellátása
- Éves orvosi vizsgálatok beosztásának elkészítése, megszervezése
- Adatszolgáltatások, elszámolások készítése a támogatóknak (állami, vállalati egyaránt)
- Időszakos riportok, jelentések, elszámolások készítése,
- Hatósági követelményekkel (pl. NAV, GDPR, munkaügy) kapcsolatos ügyintézés, megfelelés biztosítása
- Az Appy Centrum irodavezetőjével való kapcsolattartás és a házirend betartása és betartatása
- Irodai belépési engedélyek adminisztrálása
- Munkavállalókkal kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása, munkaszerződésekkel és bérkifizetésekkel kapcsolatos adminisztráció
Elvárások:
- Minimum 2 év munkatapasztalat hasonló területen
- Pontos, precíz és önálló munkavégzés
- Határidők pontos betartása
- Számítógépes ismeretek (word, excel biztos kezelése)
- Hajlandóság az új rendszerek megtanulására (pl. Asana, Google Drive, Slack)
- Középfokú magabiztos angol nyelvtudás, angol nyelvű beszámolók elkészítéséhez
- Hatékony problémamegoldó készség
- Cselekvőképesség, büntetlen előélet, erkölcsi feddhetetlenséget tanúsító erkölcsi bizonyítvány bemutatása, magyar nyelv ismerete
- Felelősségteljes hozzáállás, együttműködési készség
- Csapatmunka szeretete
Előny:
- B kategóriás jogosítvány előny
- Vezetői asszisztencia területen szerzett tapasztalat előny, de nem feltétel
Amit mi ajánlunk:
- Részmunkaidő heti 20-25 órában
- Versenyképes fizetés
- Határozatlan idejű munkaviszony (kölcsönös elégedettség esetén a 3 hónapos próbaidőt követően)
- Folyamatos fejlődési lehetőség
- Nagyon jó, összetartó a csapat - hisszük, hogy jó hangulatban jobb az együttműködés és fontos számunkra, hogy egymást támogassuk
- A város egyik legmenőbb (ha nem a legmenőbb) nonprofit coworking irodájában dolgozhatsz
- Minőségi eszközpark és igényes munkaeszközök
- Beilleszkedésedet betanítási folyamat támogatja majd
- Folyamatos belső képzések és tréningekre való jelentkezési lehetőség
Munkavégzés helyszíne: 1066 Budapest, Nyugati tér 1., homeoffice lehetőséggel
Jelentkezés menete:
Minden további információ itt érhető el: https://forms.gle/zHpVCb7TEAf2w55QA. A második körben személyes interjúra hívjuk a bejutott jelentkezőket.
Jelentkezés
A jelentkezésed megkezdéséhez töltsd ki a Google Formot, ahol megtalálod a jelntkezéshez szükséges további információt! A jelentkezéseket csakis ezen a formon keresztül fogadjuk.