Az Amigos a gyerekekért Alapítvány víziója, hogy a kórházban gyógyuló gyerekeket támogassanak a kórházban töltött idő alatt és közvetetten segítsék őket az iskolába való visszaintegrálódásban. A gyerekeket elsősorban egy nagyon hasznos eszközön, a nyelvtanuláson keresztül motiváljuk a gyógyulásra. Jelenleg a koronavírus okozta rendkívüli helyzetben a beteg gyerekek mellett, hátrányos helyzetű gyerekek számára is elindítottunk programokat.

Az Amigos egy 11 fős baráti társaságból vált 5 és fél év alatt egy mára már 170 önkéntessel, 4 városban működő alapítvánnyá, ahol 6 állandó munkavállaló és 2 gyakornok dolgozik a háttérben nap mint nap a gyerekekért. A növekedés mögött egy nagyon stabil és összetartó közösség, az Amigók közössége áll továbbá egy agilis és stabil munkavállalói csapat, akik biztosítják az alapítvány működését, fejlődését.

Jelentkezési határidő: 2021. január 31.

Téged keresünk, ha:

  • Fontosnak tartod az ügyet, amiért dolgozunk és hiszel az Amigos missziójában
  • Motivál ha egy fejlődő szervezet munkáját támogathatod
  • Szereted ha pörgősek a mindennapok, de mindeközben precíz munkát tudsz végezni és a rendszert karbantartani
  • Proaktívan állsz a problémákhoz, a megoldásra fókuszálsz
  • Rugalmasan tudsz váltani a különböző feladatok között, legyen az táblázatkezelés, postázás, vagy egy pénzügyi összefoglaló elkészítése
  • Tisztában vagy azzal, és átérzed annak a jelentőségét, hogy mennyit számít, hogy az adminisztratív ügyek rendben legyenek
  • Transzparensen és felelősségteljesen dolgozol
  • Motivál, hogy egy fiatal csapatban dolgozz
  • Van tapasztalatod az irodavezetés és pénzügyi adminisztráció területen

Főbb feladatok:

  • Számlák adminisztrálása, könyvelésre összekészítése, ellenőrzése,
  • Banki ügyintézés, banki kapcsolattartás, készpénzfelvétel és -befizetés, pénztárkezelés,
  • Jelenléti ívek, szabadságok adminisztrálása, egyéb munkaügyi nyomtatványok ügyintézése, előkészítése a bérszámfejtésnek
  • Informatikai problémák kezelése (kapcsolattartás a rendszergazdával, a webhely szolgáltatóval, illetve az egyéb karbantartókkal)
  • Eszközök és készletek nyilvántartása (havonkénti ellenőrzés, évente leltár)
  • Beszerzések lebonyolítása, gondoskodás az irodaszerek, papír, illetve egyéb, a működéssel kapcsolatos fogyó anyagok (pl. kávé, tej, ásványvíz) szükség szerinti pótlásáról
  • Raktárokban lévő tételek nyilvántartása, aktualizálása és az általános rend felügyelete
  • Kimenő/bejövő küldemények iktatása, postai feladások intézése, aláíratás home-office-ban lévő kollégákkal
  • Egyéb hivatali ügyek intézése (pl. mobilszolgáltatóval kapcsolattartás az előfizetések vonatkozásában)
  • Vezetői asszisztencia ellátása
  • Éves orvosi vizsgálatok beosztásának elkészítése, megszervezése
  • Adatszolgáltatások, elszámolások készítése a támogatóknak (állami, vállalati egyaránt)
  • Időszakos riportok, jelentések, elszámolások készítése,
  • Hatósági követelményekkel (pl. NAV, GDPR, munkaügy) kapcsolatos ügyintézés, megfelelés biztosítása
  • Az Appy Centrum irodavezetőjével való kapcsolattartás és a házirend betartása és betartatása
  • Irodai belépési engedélyek adminisztrálása
  • Munkavállalókkal kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása, munkaszerződésekkel és bérkifizetésekkel kapcsolatos adminisztráció

Elvárások:

  • Minimum 2 év munkatapasztalat hasonló területen
  • Pontos, precíz és önálló munkavégzés
  • Határidők pontos betartása
  • Számítógépes ismeretek (word, excel biztos kezelése)
  • Hajlandóság az új rendszerek megtanulására (pl. Asana, Google Drive, Slack)
  • Középfokú magabiztos angol nyelvtudás, angol nyelvű beszámolók elkészítéséhez
  • Hatékony problémamegoldó készség
  • Cselekvőképesség, büntetlen előélet, erkölcsi feddhetetlenséget tanúsító erkölcsi bizonyítvány bemutatása, magyar nyelv ismerete
  • Felelősségteljes hozzáállás, együttműködési készség
  • Csapatmunka szeretete

Előny:

  • B kategóriás jogosítvány előny
  • Vezetői asszisztencia területen szerzett tapasztalat előny, de nem feltétel

Amit mi ajánlunk:

  • Részmunkaidő heti 20-25 órában
  • Versenyképes fizetés
  • Határozatlan idejű munkaviszony (kölcsönös elégedettség esetén a 3 hónapos próbaidőt követően)
  • Folyamatos fejlődési lehetőség
  • Nagyon jó, összetartó a csapat - hisszük, hogy jó hangulatban jobb az együttműködés és fontos számunkra, hogy egymást támogassuk
  • A város egyik legmenőbb (ha nem a legmenőbb) nonprofit coworking irodájában dolgozhatsz
  • Minőségi eszközpark és igényes munkaeszközök
  • Beilleszkedésedet betanítási folyamat támogatja majd
  • Folyamatos belső képzések és tréningekre való jelentkezési lehetőség

Munkavégzés helyszíne: 1066 Budapest, Nyugati tér 1., homeoffice lehetőséggel

Jelentkezés menete:

Minden további információ itt érhető el: https://forms.gle/zHpVCb7TEAf2w55QA. A második körben személyes interjúra hívjuk a bejutott jelentkezőket.

Jelentkezés

A jelentkezésed megkezdéséhez töltsd ki a Google Formot, ahol megtalálod a jelntkezéshez szükséges további információt! A jelentkezéseket csakis ezen a formon keresztül fogadjuk.

Jelentkezem!