Az Amigos a gyerekekért Alapítvány víziója, hogy a kórházban gyógyuló gyerekeket támogassanak a kórházban töltött idő alatt és közvetetten segítsék őket az iskolába való visszaintegrálódásban. A gyerekeket elsősorban egy nagyon hasznos eszközön, a nyelvtanuláson keresztül motiváljuk a gyógyulásra. Jelenleg a koronavírus okozta rendkívüli helyzetben a beteg gyerekek mellett, hátrányos helyzetű gyerekek számára is elindítottunk programokat.

Az Amigos egy 11 fős baráti társaságból vált 5 és fél év alatt egy mára már 170 önkéntessel, 4 városban működő alapítvánnyá, ahol 6 állandó munkavállaló és 3 gyakornok dolgozik a háttérben nap mint nap a gyerekekért. A növekedés mögött egy nagyon stabil és összetartó közösség, az Amigók közössége áll továbbá egy agilis és stabil munkavállalói csapat, akik biztosítják az alapítvány működését, fejlődését.

Jelentkezési határidő: 2021. április 19. 

Önkéntes kommunikációs és fundraiser gyakornok

Szeretnél belelátni az adományszervezés világába? Szívesen mesélsz történetek és szereted a jó fotókat? Érdekel milyen lehet egy kampány megszervezése? 

Heti 20-25 órában 14 héten át, kommunikációs, PR és adományszervezési feladatok segítésére, valamit ezekkel kapcsolatos, adminisztrációs és szervezezői feladatokra keresünk embert.

Feladatok:

  • Együttműködésekben, PR kapcsolatokban való részvétel és kontaktálás
  • Médiamegjelenések gyűjtése, frissítése
  • Amigos misszójának megismertetése minél több emberrel
  • Részvétel kampányok szervezésében
  • Vizuálok tervezése
  • Kommunikációval, adományszervezéssel kapcsolatos önkéntes csapatok menedzselése
  • Kapcsolattartás partnerekkel (Stripe, Google Grants team stb.)
  • Adományszervező munkatárs feladatainak támogatása
  • Adatbázisok megismerése és kezelése
  • Adminisztráció

Elvárt készségek:

  • Grafikai affinitás
  • Kreativitás
  • Proaktivitás
  • Asszertív kommunikáció
  • Precizitás és pontosság
  • Lelkesedés és kitartás
  • Önállóság
  • Nyitottság új területek, eszközök megismerésére, elsajátítására

Önkéntes Social Startup Management gyakornok

Szeretnél betekintést nyerni a projektvezetői, menedzseri feladatok világába? Megismernéd milyen az élet egy social startupban? Szeretnél egy izgalmas közösségben egy fontos célért dolgozni?

Heti 20-25 órában, 14 héten át  kreatív feladatokra, adminisztrációba, rendszerezésben való segítségre és projektek menedzselésének segítésére keresünk embert.

Feldatok:

  • Amigo Felelősök (projektmenedzserek) munkájának támogatása
  • Operatív és adminisztratív feladatok (pl.: foglalkozások havi adatainak vezetése excelben, szkennelés, táblázatkezelés)
  • Kreatív anyagok tervezése (pl plakát, prezentáció)
  • Szervezői belső és külső kommunikáció (pl: szülőkkel kapcsolattartás, proaktív problémaelhárítás)
  • Szervezés (pl. nyomdai együttműködés menedzselése)
  • Build To Give kampány során kórházakkal kapcsolattartás
  • Logisztikai feladatok (pl.: ajándék összeállítás, csomagolás, postázás)
  • Tárgyi eszközök kezelése rendben tartása (pl: tabletek ellenőrzése)
  • Könyvelésben való segítségnyújtás (pl visszaellenőrzés)
  • Döntéshozatal előkészítés (pl.: tábori szállások összegyűjtése)
  • Rendezvényeken segítkezés

Elvárt készségek:

  • Kezdeményezőkészség
  • Nagyfokú önállóság
  • Lelkesedés és kitartás
  • Precizitás
  • Rend(szer)szeretet, összeszedettség
  • Menedzsment skillek
  • Alkotási és megvalósítási vágy
  • Problémamegoldó gondolkodásmód
  • Belevalóság és jófejség 🙂
  • Excelben és canvában otthonosan mozgás/nyitottság a tanulásra

Munkavégzés helyszíne:

1066 Budapest, Nyugati tér 1., homeoffice lehetőséggel

Jelentkezés menete:

A jelentkezéshez szükséges további információkat itt találód: https://forms.gle/nv6Rbo6jUtc9wwVE7. A második körben személyes interjúra hívjuk a bejutott jelentkezőket.

Jelentkezés

A jelentkezésed megkezdéséhez töltsd ki a Google Formot, ahol megtalálod a jelntkezéshez szükséges további információt! A jelentkezéseket csakis ezen a formon keresztül fogadjuk. Önéletrajzodat pedig a regi@amigosagyerekekert.hu e-mail címre várjuk.

Jelentkezem!